FANDOM

W X1955 roku z Dynastii Howolsonowiczów narodził się Arthur Howolsonowicz. Zostanie on wybrany na III Władcę z Dynastii Howolsonowiczów. Jego Dziadek Zygmunt I Howolsonowicz, pierwszy Władca z Dynastii Howolsonowiczów wygrał Bitwę pod Kondonem w X1915 roku za pośrednictwem kanclerza Kuli, pochodzących z Dynastii Mudzinów. Po zwycięstwie został podpisany traktat pokojowy na Creepypasta Wiki. W X1922 roku zostało założone państwo Howolsonowa. W X1925 roku narodził się Zygmunt II Howolsonowicz, drugi władca z Dynastiii Howolsonowiczów wybrany przez Zygmunta I Howolsowicza, jego ojca. W X1933 roku powstał zakon Mudzinów. Tymczasem Zygmunt I Howolsonowicz wybrał się z Zygmuntem II Howolsonowiczem na postrzyżyny w klubie Go Go. W X1937 roku   Zygmunt II Howolsonowicz został wybrany na II władcę z Dynastii Howolsonowiczów przez Zygmunta I Howolsonowicza. W X1939 zakon Mudzinów ogłosił nie bitwę, lecz wojnę! Została ona nazwana Wojna Rzeczpospolitej Mudzinów. W X1942 zakon Mudzinów wybrał Kulę na I Władcę z dynastii Mudzinów! Przez co w X1945 roku przegrano Wojnę. Zakon Mudzinów podpisał kontrakt na Trollpasta Wiki. W X1953 roku państwo Howolsonowa przestało istnieć. W końcu w X1955 roku narodził się Arthur Howolsonowicz, przyszły III władca z Dynastii Howolsonowiczów który miał pokonać zakon Mudzinów i Władcę Kulę.

A tak przynajmniej głosiła przepowiednia...........                           
Fnam 14.png

Portret Kodona

Więcej z Fandomu

Losowa wiki