FANDOM

To był statek bojowy króla moara. Wystrzelił w stronę Gimbiego deszcz rakiet i pocisków. Gimbi przeżył, ale gorzej z innymi. Pustelnik, guby, skaut umrzyli bo zgon. Statek wylądował, a armia moarów ruszyła na Gimbiego. Gimbi wściekł się bo stracił jedynych przyjaciół.

KM: Co taki duży?

G: Wy, moarowie wyglądacie na głupich, a głupi giną.

Gimbi pokonał całą armię, wystarczyło ich zdeptać.

KM: Teraz musisz pokonać mnie. Stałem się silniejszy, mój poziom mocy wynosi milion. Teraz sprawdzę twój poziom... Co kur#a!? Masz miliard!

Król schował się do swojego statku. Będąc w statku z promieniem ogumieniowym i wyrzutnią dr miodka jego moc wzrosła do miliarda. Gimbi jednak wziął wielki głaz (moc wzrosła do 1 000 000 001) i rzucił nim, niszcząc statek. Triumf nie trwał długo, gdyż przyleciał statek Imbaxa. Statek został zestrzelony przez rycerzy śmierci. Dzięki mocy wsysania, Gimbi przejął moce Imbaxa i jego robotów.

Rycerz: Stanowisz zagrożenie dla wrzechświata.

G: Serio? No bo widzicie... Ja właśnie chce zawładnąć wrzechświatem.

R: Musimy... Megamorphie Gimbi skazujemy Cię na solonizację.

Armia rycerzy zaatakowała Gimbiego. Gimbi pokonał prawie wszystkich, zostali tylko najsilniejsi. Gimbi zmienił się w Gimbiego the destruktor NEO.

Gimbi the destruktor NEO

Gimbi the destruktor NEO

To była prawie ostateczna forma Gimbiego.

R: Nie osiągniesz tego. Na skutek spotkania z żółwiem przeniosłeś się do dwóch równoległych wymiarów.

G: Żeby dostać się do innych wymiarów muszę pokonać waszego guru, najsilniejszego rycerza.

R: Może... Ale i tak go nie pokonasz. Nikt go nie pokonał. Zabije Cię w kilka sekund.

Guru rycerzy wyzwał Gimbiego na pojedynek.

R: Moja moc wynosi nieskończoność. Ha!

Gimbi tylko się zaśmiał.

R: Z czego się śmiejesz? Ze swojej śmierci?

G: Nie... Z tego, że moja moc wynosi nieskończonść... plus 1!

Pochłaniając jego duszę, Gimbi mógł podróżować po wymiarach.

Cdn.