FANDOM

W nocy 12(tłusty czwartek) na 13 lutego nastąpił koniec świata. Jak to się wydarzyło? Zaraz się dowiecie.

Z okazji tłustego czwartku zrobiono konkurs. Polegał na tym, że 5 osób musiało zjeść milion pączków za milion euro. O to nasi uczestnicy:

-Johny Bravo: lubię placki

-Mariusz Frytkownica: Zajebać ci?

-Janusz the fat: lubię żółty, ale twoje zęby to już przesada.

-Bracia Grubens: Duff und Dick.

Janusz po trzecim pączku

Janusz po zjedzeniu trzeciego pączka

Po 2godz wszyscy zjedli 10 pączków. Sponsorzy zaczęli się martwić, że grubasy nie zdążą, więc zmienili zasady. Osoba, która zje najwięcej pączków dostaje milion (reszta też dostaje, ale w ryj). Zaczęła się wojna o każdego pączucha. Johny poddał się ponieważ lubi placki a nie pączki.Mariusz wylądował w szpitalu, ponieważ dostał ataku raka gówna. Zaczęła się walka między Januszem a braćmi Grubens. W pewnym momencie Janusz eksplodował. Bracia zjedli wszystko, ale nagrody nie dostali bo sponsorzy zrobili ich w jajo (na co im milion skoro nie potrafią się ruszyć). Wkurzeni bracia postanowili zniszczyć świat za pomocą grawitacji, którą stworzyli.

Morał z tej opowieści jest taki, że świata nie niszczy meteoryt tylko dwa wkurzone grubasy, które ważą pierdylion ton.