FANDOM

W roku 1915 miało dojść do egzekucji Sowsonusa. Jednak dzieci fnafa zaatakowały wikę. Sowsonusa zostawiono na pastwę losu. Jednak gobo333 znał dzieci fnafa. Poprosił ich , żeby uwolniły jego oraz jego brata trollinga123 z więzienia. Po ucieczce trzech komunistów , Żyrandol24 stworzył nowe państwo Custom Dziwadła. Była to hodowla dzikich zwierząt i dobrych demonów. Jednak Sowsonus zaatakował także tamtą wikę. Gobo okazał się demonem i zabił wszystkie zwierzęta. Sowsonus próbował zrzucić Żyrandola do wody , ale powrócił Sobowtor. Wyjechał chwilowo ze swojego państwa , kiedy usłyszał , że Sowson jest na wolności. Sowson targnął się na życie Sobowtora i zaatakował go nożem. Ten uniknął ciosu i zrzucił Sowsona. Gobo postanowił spadać i wraz z bratem uwolnił pozostałych więźniów. Sowson zdążył przeżyć i sfałszował pismo o prawie na nowej trollpaście. Doprowadziło to do bitwy pod starą trollpastą. Gobo z wojskami fnafowymi przeważył o wygranej starej trollpasty. W 1939 Wojska staro trollpastyczno - fnafowo - gobowo - teoretyczno - pokemonowe zaatakowały Nową trollpastę. Ale o tym w następnej części.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki