FANDOM

Znalazłem się nagle w lesie. Próbując odnaleźć drogę do cywilizacji, usłyszałem czyjś głos.

-Jestem Ogog.-powiedział tajemniczy głos. Nikogo nie było.Moją uwagę przykuł wielki głaz.Obszedłem go dookoła, okazało się, że ten kamień ma twarz.

-Jestem Ogog, ogumić twoją duszę?-zapytał głaz.

To pytanie mnie zaniepokoiło. Postanowiłem uciec. Obudziłem się.

-Uff to tylko koszmar..-uspokoiłem się.

Jednak mój spokój nie trwał długo... zobaczyłem w oknie Ogoga.

-Jestem Ogog, ogumić twoją duszę?-zaproponował.

Jakim cudem to coś się tu dostało? Księżyc na niebie był krwiście czerwony.Postanowiłem uciekać, ale strach mnie sparaliżował tak jakbym utknął w twardej wodzie.Mrugnąłem przez jedną sekundę Ogog zniknął. Może to były halucynacje? Nagle usłyszałem straszny hałas.Ogog dostał się do mojego domu.

-Ogumienie!!!-krzyknął Ogog po czym z jego ust wydobył się paraliżujący smród zwłok.

Jedynym wyjściem było okno. Zaryzykowałem i przeżyłem, uciekłem od domu jak najdalej. Uciekając tak znalazłem skrawek gazety, nie było na niej daty. Pisało na niej: Michael Clinton od wielu lat jest uznawany za zaginionego, jego rodzina straciła nadzieję na odnalezienie go..... Ale przecież to jest moje imię! ....siostra zginionego Elena twierdzi, że jej brat nie żyje, prawdopodobnie utonął. Jej brat Andy jako jedyny wierzy, że jego brat żyje... To już nie jest przypadek.Z oddali było słuchać głos Ogoga.

-Przed Ogogiem nie można uciec z Ogogiem będziesz, aż do śmierci.-wypowiedział Ogog.

Dziś był piątek trzynastego, dzień mojego zaginięcia.